صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

زمان پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2026 به تعویق افتاد

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵:۴۸
کد خبر: ۵۴۰۷۷
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
خبرگزاری میزان:"جروم والکه" دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد زمان فرایند پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2026 به تعویق افتاده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی میزان،"جروم والکه" امروز در روسیه به خبرنگاران گفت: فیفا برای اصلاح چهره مخدوشش نیاز به اصلاحات دارد و صرف نظر از تحقیقاتی که توسط مقامات سوئیسی و آمریکایی درجریان است، باید از جام جهانی محافظت شود.
والکه تاکید کرد: هیچ تخلف مهمی در جریان پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2018 روسیه رخ نداده است.
والکه با تاکید بر اینکه این سازمان در حال کار بر روی مقررات و سطح درخواست ها برای جام جهانی 2026 هست اضافه کرد: براساس تصمیم گیری انجام شده بنا بود فرایند پیشنهاد میزبانی بزودی آغاز و در سال 2017 میزبان مشخص شود. به علت شرایط کنونی فکر می کنم شروع فرایند پیشنهاد میزبانی بی معنی است و ما این فرایند را به تعویق می اندازیم.
تعویق این فرایند در بحبوحه ادعای فساد در مورد جام جهانی 2018 و 2022 و در حالی که تحقیقات در مورد ادعای فساد در نهاد حاکم بر فوتبال جهان در جریان است، اعلام می شود.
ویتالی موتکو وزیر ورزش روسیه که همراه با دبیرکل فیفا در کنفرانس خبری حضور یافته بود، گفت: هیچ تهدیدی علیه میزبانی جام جهانی 2018 در روسیه وجود ندارد.
وی تاکید کرد: فرایند کسب میزبانی تورنمنت 2018 مطابق با قانون انجام شده است.
پیش از این فیفا اعلام کرده بود پیشنهاد دهندگان از هر کنفدراسیونی بجز آسیا می توانند برای میزبانی تورنمنت 2026 داوطلب شوند و تصمیم گیری در مورد این جام در ماه مه 2017 توسط 209 فدراسیون عضو اتخاذ خواهد شد. اما اکنون والکه می گوید این فرایند به تعویق افتاده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *