صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تبلیغات پدیده در صدا و سیما را چه کسی تایید می‌کرد؟

۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰:۴۹
کد خبر: ۵۳۷۱۶۷
دسته بندی‌: چندرسانه ، سایر حوزه ها
خبرگزاری میزان-گزارشی از چگونگی تایید آگهی های تلویزیونی شرکت پدیده در صدا و سیما را مشاهده می‌کنید.
به گزارش گروه چند رسانه‌ای ، در بخش تبلیغات تلویزیونی طبق قرارداد و تعهدی که در آن با سازمان صدا و سیما صورت گرفته بود مسئولیت حقوقی اخذ پول بازرگانی که شامل تایید محتوایی تیزرهاست بر عهده‌ی طرف دوم  یعنی محسن پهلوان و طرف سوم احسان محسنی ثانی بوده و  بر اساس بندی از قرارداد سازمان صدا و سیما در این خصوص هیچ‌گونه مسئولیتی را ندارد، اما ثانی با زد و بند با مدیر عامل پدیده مهر تایید خود را بر صحت آگهی ها می‌زند او علاوه بر این در این پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع را در مقابل خود می‌بیند.

 

[video src="https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2206260_418.mp4"]
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *