صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فعالیت حق التدریسی مربیان در 1200 کانون فرهنگی و تربیتی کشور

۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۵۷
کد خبر: ۵۳۱۱۰
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از فعالیت 1200 کانون فرهنگی و تربیتی در کشور خبر داد و گفت: تمامی مربیان کانون‌های فرهنگی و تربیتی به صورت حق التدریس در این مجموعه‌ها فعالیت می کنند.
مهدی علی اکبر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره جذب مربی درکانون‌های فرهنگی - هنری آموزش و پرروش، اظهار کرد: تمامی مربیان کانون‌های فرهنگی و تربیتی به صورت حق التدریس در این مجموعه‌ها فعالیت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 1200 کانون درکشور وجود دارد، تصریح کرد: در این کانون‌ها آموزش‌های فرهنگی - تربیتی، هنری و ورزشی به دانش آموزان ارائه می‌شود و این افراد می‌توانند در طی یکسال به ویژه ایام فراغت که شامل تعطیلات تابستانی مدارس می‌شود از برنامه‌های مختلف این کانون‌ها استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرروش در ادامه اذعان کرد: براین اساس مربیان به صورت پاره وقت آموزش‌های لازم را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.

علی اکبر زاده با بیان این مطلب که کانون های آموزشی فرهنگی - تربیتی درتابستان هم فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: دانش آموزان می توانند در تابستان برای پرکردن اوقات فراغت خود از این کانون‌ها استفاده کنند.

همچنین افزود: تابستان امسال20هزار پایگاه دانش آموزی با شعار «هر دانش آموز، یک مهارت» در کشور فعالیت می‌کنند. دراین راستا ستاد کیفیت بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان حدود یک ماه پیش در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و ما برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم. براین اساس به استان‌ها نیز پیشنهاد شد که در نخستین شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان که با حضور استاندار تشکیل می شود، دستور کار را اوقات فراغت قرار دهند  البته این اقدام در بسیاری از استان ها انجام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *