صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کارگزاری رسمی برای تبلیغات کالا‌ها و برند‌های صادراتی ایران در عراق تشکیل شد

۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴:۰۳
کد خبر: ۵۳۰۹۴۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رایزن بازرگانی ایران در عراق در دیدار با رییس اتحادیه رادیو و تلوزیون‌های عراق، ظرفیت بالای تبادلات کالایی و همکاری‌های تجاری را نیازمند اطلاع رسانی‌های مستمر و اگاهی مخاطبان عراقی از تنوع محصولات و کیفیت محصولات ایرانی دانست و گفت: ایجاد اولین کارگزاری رسمی برای تبلیغات کالا‌ها و برند‌های صادراتی ایران در عراق ضرورت دارد.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از شاتا، ناصر بهزاد اظهار کرد: در یک سال گذشته، بیش از ۶۵۰ کالای جدید ایرانی به سبد مصرفی مردم عراق وارد شده که با بهره‌گیری از تبلیغات دیداری در شبکه‌های متنوع تلوزیونی عراق می‌توان بستر مناسبی جهت افزایش ضریب نفوذ در بازار و بهره‌گیری از همکاری شرکت‌های عراقی برای تقویت تولیدات مشترک فراهم کرد.

وی دیدار با رییس اتحادیه رادیو و تلوزیون‌های عراق را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این دیدار پیشنهاد ایجاد اولین کارگزاری رسمی برای تبلیغات کالا‌ها و برند‌های صادراتی ایران در عراق به منظور بهره برداری از ۱۲۰ شبکه رادیو و تلوزیون عراق مطرح و ضمن تفاهم اولیه مقرر شد برنامه اجرایی مدونی جهت همکاری‌های این بخش تنظیم و ارایه شود.

بهزاد با تأکید بر اینکه تحقق این امر تأثیر به‌سزایی در توسعه بازار محصولات با کیفیت و برند‌های نمونه صادراتی کشورمان دارد، گفت: تبلیغات عامل مهم برای ترویج و توسعه فروش کالا است و بر این اساس، علاوه بر تبلیغات از طریق شبکه‌های مختلف صوتی وتصویری، استفاده مؤثر از تبلیغات چاپی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، ارائه شوروم، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، استقرار پلتفرم‌های تبلیغی و سمینار‌های اطلاع‌رسانی با استفاده از روش‌های جذاب موجب تسهیل و تثبیت کالای ایران در عراق خواهد بود.

حمید الحسینی «رئیس اتحادیه رادیو وتلوزیون‌های عراق»، نیز با اعلام آمادگی جهت انجام همکاری‌های لازم برای ارتقای اگاهی مخاطبین عراقی به منظور شناخت کیفیت و تنوع کالا‌های ایرانی گفت: تبلیغات در کنار شرایط دسترسی آسان و مداوم به کالای مورد نیاز، شرط اصلی ماندگاری در بازار عراق است و توسعه فعالیت‌های تجاری با رویکرد همکاری مشترک بر اساس نیاز مردم، افق مناسبی از تعاملات اقتصادی دو کشور را رقم خواهد زد.
 

برچسب ها: عراق ایران رایزن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *