صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تیم‌ملی نسبت به گذشته افت داشت/ کادر فنی از طریق شورا انتخاب می‌شود

۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹:۰۹
کد خبر: ۵۲۷۹۱
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: میرسپاسی بعد از کسب عنوان هشتمی تیم ملی بانوان در رقابتهای قهرمانی والیبال آسیا گفت: تیمهای شرکت کننده، هر سال شایستگی‌های بیشتری از خود نشان می دهند، اما تیم کشورمان با یک درجه افت نسبت به سال گذشته ظاهر شد.
به گزارش ، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال افزود: تیم ملی در اواسط مسابقات از لحاظ بدنسازی دچار مشکلات زیادی شد که مسائل روحی و عوامل دیگری در به دست آمدن این نتیجه دخیل بود.
وی با اعلام اینکه برای جبران افت نتیجه ملی پوشان باید برنامه ریزی کرد اظهار داشت: برای این تیم و رده‌های دیگر تیم ملی که مشکلاتی دارند تلاش می کنیم  تا ضعف‌های موجود را آنالیز کرده و با برنامه ریزی صحیح در میان قدر تهای آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
میرسپاسی درخصوص برنامه‌هایی که برای تیم ملی بانوان در نظر گرفته است گفت: استعدادیابی بهترین کاری است که باید در فدراسیون انجام دهیم، چون موجودی والیبال بانوان همین است که می‌بینیم. بنابراین باید روی موجودی‌هایمان بیشتر کار کرده و والیبال را از پایه آغاز کنیم. با دو سه ماه اردوی تدارکاتی نمی توان بهتر از آنچه دیدیم بازی کرد و نتیجه به دست آورد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در خاتمه درباره کادرفنی تیم ملی بانوان نیز اظهار داشت: درخصوص بستن کادر فنی برنامه ریزی خواهیم کرد. آئین نامه ای تنظیم کردیم و به هیات رئیسه ارائه خواهیم داد. به نظر من باید کادر فنی از طریق شورا انتخاب شود و نظر یک فرد در این انتخاب نمی تواند دخیل باشد. باید سوابق افراد را در نظر گرفته و از مربیان برتر استفاده کنیم و بعد از آن نیز اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم.
انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال بانوان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *