صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کمیسیون امیت ملی درباره «تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا به حریم ایران» جلسه تشکیل می‌دهد

۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹:۱۶
کد خبر: ۵۲۷۱۶۸
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون پیرو تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران، جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه خواهد داشت.
سید حسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، پیرو تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران گفت: اولا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این تجاوز آشکار آمریکا به حریم امنیتی کشور را محکوم کرده و آن را برخلاف همه موازین و کنوانسیون‌های بین‌المللی می‌داند.

وی ضمن قدردانی از اقدام شایسته و به جای نیرو‌های نظامی کشور در برخورد با این تجاوزگری بیان داشت: این برخورد، هشدار و پیام به همه کسانی است که موازین بین‌المللی را رعایت نمی‌کنند؛ به ویژه آمریکایی‌های متجاوز. ما در مقابل هیچ نوع تجاوزگری سکوت نخواهیم کرد و پاسخ دندان‌شکن به آن خواهیم داد.
 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه دیپلماسی و نهاد‌های داخلی مربوطه اقدامات لازم را از طریق مراجع بین‌المللی، اعم از شورای امنیت، سازمان ملل متحد و مراجع مدعی حفظ صلح و آرامش داشته باشند و این موضوع را به طور حقوقی دنبال و شکایت کنند چرا که این موضوع یک تجاوز آشکار بود.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز این هفته در ارتباط با این تجاوزگری پهپاد آمریکایی به خاک ایران، جلسه‌ای خواهد داشت و در راستای این نشست از مسئولان مربوطه، دعوت به عمل می آورد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *