پاسخگویی به مردم نیازمند اقدامات پویا
وی با بیان اینکه برگزاری جلسات هماهنگی راهگشا و باعث خدمت رسانی و پاسخگویی بیشتر به مردم میشود، اظهار کرد: در این راستا باید اقدامات فعال و پویا انجام شود، زیرا با توجه حجم کاری زیاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حرکات انفعالی باعث ضعف عملکرد خواهد شد.
قره سید رومیانی با تاکید بر اقدامات ابداعی و اتخاذ سیاستی واحد، تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه معاونت امور مجلس اقداماتی همچون اطلاعرسانیهای دقیق رسانهای، طراحی آمارهای کمی و کیفی بر بستر محتوای دیجیتال، راهاندازی پیگیری الکترونیک مکاتبات و پایگاه اطلاع رسانی معاونت انجام شده است.