صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ساختار نامناسب مدرسه‌ها روی ذهن و یادگیری دانش آموزان تاثیر منفی می‌گذارد

۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۲۶۷۸۳
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
علی شهری گفت: دانش آموزی که در فضای نامناسب بنشیند و حرکت کند با مشکل مواجهه می‌شود و اگر این فضا مناسب نباشد ساختار قامتی دانش آموزان دچار مشکل می‌شود و این ساختار می‌تواند روی ذهن و یادگیری دانش آموزان تاثیر منفی داشته باشد.

علی شهری، مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، درباره مشکل ساختار قامتی دانش آموزان که به دلیل محیط نامناسب است اظهار کرد: سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره معماری مدارس کشور گفتند که باید ملاحظات همه جانبه را در تمام ساحت‌های شش جانبه سند تحول داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: کلاس را فقط برای آموزش نمی‌سازیم بلکه در ساخت مدارس تمام ۶ ساحت تربیتی را مد نظر قرار می‌دهیم یکی از این ساحت‌ها ساحت زیستی و تربیت بدنی است و باید به آن توجه کرد.

شهری در ادامه بیان کرد: دانش آموزی که در فضای نامناسب بنشیند و حرکت کند با مشکل مواجهه می‌شود و اگر این فضا مناسب نباشد ساختار قامتی دانش آموزان دچار مشکل می‌شود و این ساختار می‌تواند روی ذهن و یادگیری دانش آموزان تاثیر منفی داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در شهر تهران برای سال تحصیلی جدید هزار کلاس درس افتتاح خواهد شد که البته متناسب با نیاز نیست. ولی متاسفانه منابع محدودی داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *