ادعای عجیب «سازمان زیباسازی» پس از «گزارش ۲۰ میلیاردی» میزان
در این گزارش، «محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» و «محمد علی کرونی، دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران» تلویحا سازمان زیباسازی شهرداری تهران را به عنوان متهم ردیف اول کاهش ۲۰ میلیاردی درآمد تبلیغاتی مترو معرفی کرده بودند.
بیشتر بخوانید: ۲۰۰ میلیاردی که در تهران دود شد
نکتهای که «حمید صابر فرزام»، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران به شدت تکذیب میکند.
فرزام در واکنش به این «گزارش ۲۰ میلیاردی» میگوید: «فضاهای تبلیغاتی مترو از ابتدا در اختیار سازمان زیباسازی نبوده و این فضا پس از مصوبه شورای شهر در اختیار این سازمان قرار گرفته است.»
معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه «اختیار فضای تبلیغاتی مترو تا همین یکی دو سال اخیر در دست شرکت مترو بود» میافزاید: «از یکسال گذشته که این فضا به سازمان زیباسازی واگذار شده، با وجود رکود اقتصادی درآمدهای مترو در زمینه تبلیغات ۴ برابر شده است.»
فرزام در ادامه گفتگو خود با خبرنگار گروه جامعه ادعای عجیبی را مطرح میکند: «درآمد تبلیغات مترو، زمانی که در اختیار شرکت مترو بود تنها ۵ میلیارد بوده است.»