امکان ثبت درخواست غیر حضوری صدور انواع پروانه به صورت اینترنتی
سلیمی با بیان اینکه کلیه مالکان میتوانند با مراجعه به این سامانه پس از ثبت درخواست نسبت به ورود اطلاعات کامل مالکیتی و ملکی خود اقدام کنند، گفت: این افراد میتوانند پس از انتخاب دفتر خدمات الکترونیک شهر مورد نظر، نسبت به تعیین مهندس مورد نظر به عنوان مهندس ناظر اقدام کنند.
وی افزود: مهندس همراه که از کارشناسان دفاتر خدمات الکترونیک است، اقداماتی، چون بازدید از محل و کنترل مدارک ملکیتی و مالکیتی، را انجام میدهد که این اقدامات طی فرآیند صدور پروانه در گام اول تا مرحله صدور دستور نقشه در نظر گرفته شده است.