صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

صداقت و راستگویی کلید کار روابط عمومی است/ باید انتقاد پذیر باشیم

۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴:۰۸
کد خبر: ۵۲۳۶۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: صداقت و راستگویی کلید کار روابط عمومی است چراکه مردم فهیم ایران اسلامی همواره عملکرد مارا تحلیل می کنند.
به گزارش ، محمود واعظی در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و مجموعه های وابسته، بر احترام  به حقوق مردم و جامعه تاکیدکرد و ادامه داد: دولت نباید خود را قیم مردم بداند بلکه لازم است، خدمتگزاری و احترام به حقوق شهروندی را در دستور کار خود قراردهد.

وی با اشاره به اینکه اولین قدم انحراف آن است که هر مقام مسئولی احساس کند که فقط او می فهمد افزود: لازم است با احساس مسئولیت اجتماعی تحمل شنیدن نظرات مخالف را داشته باشیم.

 وزیر ارتباطات شجاعت در کار حرفه ای روابط عمومی را مهم برشمرد و ادامه داد: اگر بخواهیم ملاحظات فراگیر داشته باشیم ناچار به خودسانسوری خواهیم شد.

 واعظی با تاکید بر انتقادپذیری اظهارکرد: نباید درمقابل مخالفینی که از تخریب استفاده می کنند پاسخ ما نیز با روش تخریبی باشد.

وی با بیان اینکه لازم است علاوه بر برگزاری همایش، یافته ها و دستاوردهای آن را در عمل اجرا کنیم افزود: امیدواریم ارتباط با مردم را حفظ کنیم و نسبت به آنها پاسخگو باشیم.

 وزیر ارتباطات تصریح کرد: لازم است با زبان مردم سخن بگوییم و از به کاربردن الفاظ فنی و مهندسی در بیان اقدامات وزارت ارتباطات و دستگاه های دولتی، خودداری کنیم و با تغییر ادبیات خود منظورمان را درست به افکار عمومی منتقل کنیم.

دقت و پختگی نباید فدای سرعت عمل شود
وی سرعت عمل و تاثیر آن در حرفه ای گری روابط عمومی راضروری دانست و گفت: دقت و پختگی نیز نباید فدای سرعت عمل قرارگیرد.

واعظی با اشاره به اینکه روابط عمومی عضو پویا در بدنه هر دستگاه و سازمانی است ادامه داد: موضوعات مورد بحث در روابط عمومی  همواره درحال تغییر است که این امر برخورداری از نوآوری، ابتکار و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی را می طلبد.

وی بر به کارگیری روش های غیرمستقیم درکارروابط عمومی حرفه ای تاکید کرد و افزود:باید بدانیم درهرزمینه ای ازچه رسانه ای برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنیم.

واعظی حرفه ای گری و اخلاق را دواصل جدانشدنی از روابط عمومی دانست و ادامه داد: بدون توجه به مطالبات مردم و فعالیت در اتاق ها ی بسته نمی توان به مردم خدمت کرد. 

وزیر ارتباطات تصریح کرد:کار روابط عمومی، تخصصی و پیچیده است و باید با اطلاع  از امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، خودرا از حاشیه های حزبی و سیاسی دور کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *