شهروندان مزاحمتهای تلفنی را به شماره ۲۰۲۱ گزارش کنند
خبرگزاری میزان-سخنگوی شرکت مخابرات توضیحاتی درباره راههای مقابله با پیامکهای تبلیغاتی ارائه داد، که در ادامه مشاهده میکنید.
به گزارش گروه چند رسانهای ، محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ضمن ارائه توضیحاتی درباره راههای مقابله با پیامکهای تبلیغاتی و مزاحمتهای تلفنی از مردم درخواست کرد تا اینگونه موارد را به شماره 2021 اطلاع دهند.
[video src="https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2137931_587.mp4"]
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *