صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شهروندان مزاحمت‌های تلفنی را به شماره ۲۰۲۱ گزارش کنند

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۲۲۴۸۸
دسته بندی‌: چندرسانه ، سایر حوزه ها
خبرگزاری میزان-سخنگوی شرکت مخابرات توضیحاتی درباره راه‌های مقابله با پیامک‌های تبلیغاتی ارائه داد، که در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای‌ ، محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ضمن ارائه توضیحاتی درباره راه‌های مقابله با پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحمت‌های تلفنی از مردم درخواست کرد تا اینگونه موارد را به شماره 2021 اطلاع دهند.

 

[video src="https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2137931_587.mp4"]

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *