صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انعقاد قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان تا اول مهر ۹۴

۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۳۴
کد خبر: ۵۲۰۷۲
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از انعقاد قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان تا اول مهر ۹۴ خبر داد.

به گزارش ، محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: در قرارداد جدید تلاش شده است اشکالات برطرف شود و مراکز درمانی تحت پوشش افزایش یابد.

وی با بیان این مطلب که هزینه و خسارت‌هایی که بیمار فرهنگی در مراجعه به مراکز غیردولتی پرداخت کرده است در قرارداد جدید سریعتر پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: آنچه که در قرارداد جدید منعقد شده است برای کاهش مسائل و مشکلات فرهنگیان بود و تلاش شده است که کیفیت کار بالا برود.

بطحایی به یک مشکل بسیار جدی که زمان عقد قرارداد در بیمه طلایی بود اشاره و خاطرنشان کرد: مشکل بدین شکل بود که هر سال زمان عقد قرارداد بیمه طلایی در پایان اردیبهشت هر سال تکرار می‌شد و این زمان مناسبی نبود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه با اشاره به اینکه تاریخ قرارداد بیمه طلایی به اول مهر ماه انتقال یافته است، گفت: قراردادی که در حال حاضر منعقد شده است تا اول مهر ماه امسال اعتبار دارد و از اول مهر مجدداً تمدید خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *