روزانه هزاران هشتگ برای به هم ریختن بازار خودرو ایجاد میکنند
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی راه انداخته است، گفت: در دوران جنگ تحمیلی با وجود آنکه وضعیت اقتصادی و درآمدهای کشور به مراتب بدتر از امروز بود، اما جنگ روانی علیه کشور وجود نداشت که این مسئله، کار مدیریت را سادهتر میکرد.
رحمانی اضافه کرد: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران سازی دارند، ایجاد میکند تا فضا را به هم بریزد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید با تدابیر لازم و اطلاع رسانی صحیح، تبلیغات دشمن را بی اثر کرد، گفت: واقعیتهای کشور باید به مردم اطلاع رسانی شود؛ چراکه اگر مردم در جریان امور باشند با مسوولان همراهی خواهند کرد و شرایط را درک میکنند.
به گفته رحمانی، دشمن در فضای مجازی به گونهای فضاسازی میکند که گویی مسئولان به مشکلات مردم توجهی ندارند، در حالی که اینگونه نیست و مسوولان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته اند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت راه مقابله با تحریم را تسهیل امور و اعتماد به مردم و بخش خصوصی دانست و گفت: در این فضا برخی اعتقاد دارند با تسهیل امور، امکان ظهور بابک زنجانیها بیشتر میشود و از این بابت ترس دارند که در این مورد، دستگاههای نظارتی باید مراقبت لازم را انجام دهند و با سوء استفاده کنندگان احتمالی برخورد کنند.
رحمانی افزود: در شرایط فعلی باید از ظرفیتهایی همچون بازارچههای مرزی و دیگر امکاناتی که در استانهای مرزی وجود دارد، بهره برد.