صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حریفان همگروه از ما باتجربه تر هستند/ کار سختی را در آمریکا پیش رو داریم

۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۱۴۰۲
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
دبیر فدراسیون والیبال در آستانه نخستین دیدار تیم ایران در لیگ جهانی گفت: تیمهای همگروه ما از قهرمانان جهان و المپیک هستند که در مقایسه با تیم ایران تجربه و عناوین بیشتری در لیگ جهانی دارند.
محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی اظهار داشت: تیم ملی ایران برای سومین بار در رقابتهای لیگ جهانی حضور دارد و طبیعتا انتظار ما از این تیم نسبت به سالهای قبلی بیشتر است، اما نباید فراموش کرد که تیمهای همگروه ما نیز یک سر و گردن از نظر تجربه و عناوین جهانی و المپیکی از ما بالاتر هستند.
وی تصریح کرد: البته بازیکنان ایران حریف دست و پا بسته ای برای این حریفان نیستند و با توجه به تمرینات منظم و برنامه ریزی شده و برپایی چندین اردو و دیدارهای تدارکاتی توانسته به حد مطلوبی از آمادگی دست یافته اند.
دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه نقطه قوت تیم ایران، توان بالای ملی پوشان در کارهای گروهی و تیمی است، گفت: قطعا برای کسب نتیجه برابر تیمهای آمریکا، لهستان و روسیه به عنوان تیمهای همگروه باید علاوه بر توان فردی بازیکنان به کارهای تیمی و توان مطلوب بچه ها در این بخش تکیه کرد، چراکه برخی از بازیکنان ما به خوبی برای حریفان شناخته شده اند.
افشاردوست حجم تمرینات تیم ملی را نسبت به سال گذشته کمتر خواند و افزود: ما در دوره های قبلی از ابتدای سال تمرینات آماده سازی را استارت می زدیم و همیشه به دلیل ترافیک مسابقات در شرایط ایده آل رقابتی بودیم، اما تمرینات امسال کمی دیرتر آغاز شد و برخی از بازیکنان مثل سعید معروف با تاخیر به جمع بازیکنان اردونشین ملحق شدند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: تیم والیبال ایران بر خلاف بسیاری از تیمهای مدعی و باتجربه که رفته رفته خودشان را در مسابقات پیدا می کنند، از همان ابتدای کار با نتایج مطلوب و آمادگی بالاتری در برابر حریفان حاضر می شوند که این مساله می تواند در روحیه و انگیزه جنگندگی بچه‌ها بسیار موثر باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *