صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اخبار بازار سرمایه ایران بین‌المللی می‌شود

۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۱۲۲۰۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
صبح امروز در دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، سازمان بورس و اوراق بهادار با انجمن جهانی روابط عمومی (Ipra) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش گروه اقتصاد در تفاهم‌نامه صبح امروز، در قالب یکی از برنامه‌های دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و اسوتلانا استاوروا، رییس هیات مدیره انجمن بین‌المللی روابط عمومی و عالی‌رتبه‌ترین مقام این نهاد بین‌المللی به امضای طرفین رسید.

این تفاهمنامه به منظور ارتقا دیپلماسی عمومی ایران، انتقال تجارب بین طرفین و ارتقای سواد مالی به عنوان نخستین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی با یک نهاد ایرانی منعقد شد.

با این تفاهم‌نامه آخرین دستاورد‌های بازار سرمایه و صنعت مالی کشور به اطلاع جامعه جهانی می‌رسد.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس به‌عنوان بازوی اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه فرهنگسازی، به عضویت پیوسته این انجمن درمی‌آید.

در این جلسه، اسوتلانا استاوروا، رئیس هیات مدیره انجمن بین‌المللی روابط عمومی و عالی‌رتبه‌ترین مقام این نهاد بین‌المللی، چگونگی مبارزه با اخبار جعلی، چگونگی رساندن صدایی مشخص با وجود صدا‌های مختلف و نیز چگونه پیدا کردن مخاطبان هدف را از جمله موضوعات مهم مورد نظر در این انجمن دانست و گفت: با توجه به اینکه در سال‌های آینده هوش مصنوعی زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، توانایی پاسخ به چنین پرسش‌هایی با توجه به چالش‌های پیش رو امری ضروری است.

وی افزود: اگر بخواهیم ارزش واقعی موضوعی را به مخاطب برسانیم، باید این موضوعات و چالش‌ها را مد نظر قرار دهیم و برای این کار نیاز به فراگیری مهارت‌هایی داریم.

خانم استاوروا همچنین گفت: ایپرا جانب سیاسی هیچ طرفی را نمی‌گیرد و البته پیام ایران را از طریق هیئت مدیره ایپرا پیگیری و خود را متعهد می‌کند تا در خصوص مشکلات ارتباطی ایجاد شده متاثر از تحریم، راه حلی سودمند برای هر دو طرف پیدا کند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که با یکدیگر در ارتباط هستیم، راه حلی پیدا خواهد شد.

انجمن بین‌المللی روابط عمومی قدمتی ۸۰ ساله دارد و ۱۲ هزار نهاد یا شخص از ۷۰ کشور عضو آنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *