صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اعتراض باشگاه پرسپولیس به اقدام عربستانی‌ها

۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰:۱۳
کد خبر: ۵۱۱۷۷۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
باشگاه پرسپولیس به اقدام باشگاه الاهلی عربستان در بلیت‌فروشی اعتراض کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در بخشی از این نامه که خطاب به کنفدراسیون و ناظر مسابقه تنظیم و ارسال شده، آمده است.

موضوع: اعتراض پرسپولیس نسبت به رفتار غیر اخلاقی باشگاه الاهلی در خصوص مسائل بلیت فروشی.

آقایان محترم، لطفا پذیرای صمیمانه‌ترین احترام‌های من از سوی باشگاه پرسپولیس باشید.

مدیران دو تیم روز یک‌شنبه ۲۱ آوریل در جلسه هماهنگی قبل از مسابقه، شرکت کردند و مسئولان الاهلی، اعلام نمودند که بلیت فروشی از ساعت ۵ عصر همین روز در محل ورزشگاه برگزاری مسابقه آغاز خواهد شد.

نماینده آن باشگاه در آن زمان سهمیه قانونی بلیت‌های باشگاه پرسپولیس را نیز همراه خود نداشت و تعهد کردند این بلیت‌ها را در زمان تمرین رسمی پرسپولیس برای ما ارسال خواهند کرد. باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه، متعاقبا زمان بلیت فروشی را به اطلاع هواداران خود که در امارات حضور پیدا کرده بودند رساند. در نتیجه هواداران پرشور ما که بعضی حتی از تهران برای تماشای این بازی به امارات سفر کرده بودند از حوالی ساعت ۱۵ در استادیوم حضور پیدا کردند تا در موعد اعلام شده نسبت به تهیه بلیت بازی اقدام کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین خود را طبق برنامه اعلامی از ساعت ۱۹ آغاز کرد در صورتی که بلیت فروشی هنوز شروع نشده بود هیچ فردی از الاهلی هم برای ادای توضیحات یا تحویل سهمیه قانونی بلیت تیم پرسپولیس، در محل تمرین حضور پیدا نکرد. در این ارتباط هماهنگ کننده اصلی محلی نیز اذعان داشت که مقام‌های الاهلی به تماس‌های آنها پاسخ نداده‌اند.

در ساعت ۱۹:۳۰، مدیر مسابقات پرسپولیس، آقای امیرعلی حسینی، به ورزشگاه راشد محل تمرین رسمی تیم الاهلی عربستان عزیمت و با مقام‌های آن تیم ملاقات نمود بلکه متوجه شوند مشکل چیست؟

نماینده الاهلی در این ارتباط و در حضور افسران محلی اعلام کرد، هیچ اقدامی برای بلیت فروشی صورت نمی‌گیرد و عرضه آن در روز دوشنبه (روز مسابقه) انجام می‌شود. آنها همچنین توضیحی درباره عدم ارسال بلیت سهمیه میهمان ارائه نکردند، ولی آنها را تحویل نماینده ما دادند. نماینده ما به محل تمرین پرسپولیس بازگشت و ناظر محترم مسابقه را در جریان امور قرار داد. ما همچنین مجبور شدیم از هواداران خود پس از ساعت‌ها انتظار بخواهیم که دست خالی به هتل‌های خود برگردند که این مسئله ایشان را به شدت جریحه دار کرد.

در این خصوص از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضا داریم تا علیه این سوء رفتار، برخورد لازم، قانونی و انضباطی را مبذول دارد.

با تقدیم احترام

ایرج عرب، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *