صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دفتر آیت الله جوادی آملی در شیراز گشایش یافت

۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۶
کد خبر: ۵۱۰۷۷
در آیینی با حضور جمعی از مسوولان استان فارس، دفتر آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در شیراز گشایش یافت.
به گزارش به نقل از ایرنا؛ مسوول نمایندگی دفتر آیت الله جوادی آملی در استان فارس ، شنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: دفتر این مرجع تقلید در محل مسجد امام واقع در میدان شهدا شهرداری شیراز از ساعت 10 صبح تا هنگام نماز ظهر و بعداز ظهرها از ساعت 17 تا زمان اقامه نماز مغرب و عشا آماده ارائه خدمات به مردم استان فارس است.

حجت الاسلام محمدجواد حائری شیرازی افزود: در این دفتر سه الی پنج نفر از کارشناسان مذهبی به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی پرسش های شرعی و مسائل مربوط به وجوهات و بحث های تخصصی آیت الله جوادی آملی در ارتباط با مباحث قرآنی ، آیات و ولایت ، به مردم هستند.

وی بیان کرد: عموم مردم استان فارس و شهر شیراز می توانند برای طرح پرسش های خود در مورد مسائل یاد شده از طریق شماره های تلفن 32230073، 32230083، 32230250، 32230770 با کارشناسان این دفتر تماس بگیرند.



** مرکز آموزش عالی تخصصی قرآن در شیراز راه اندازی می شود

حائری شیرازی همچنین در بخش دیگری از مطالب خود اظهارداشت: چهارمین مرکز آموزش عالی تخصصی قرآن کریم آیت الله جوادی آملی در شهر شیراز افتتاح می شود و پیشتر سه مرکز این آموزشگاه در شهرهای آمل، قم و اصفهان دائر شده است.

وی بیان کرد:مرکز آموزش عالی تخصصی قرآن کریم در بازار روح الله شیراز راه اندازی خواهد شد و دوره های آموزشی تخصصی تفسیر و حفظ قرآن کریم در این مرکز از اواخر ماه مبارک رمضان امسال آغاز می شود.

حائری شیرازی ادامه داد:دانش آموزان، دانشجویان و اقشار آزاد درصورت برخورداری ازدانش مقدماتی دربخش های تفسیر و حفظ قرآن می توانند از دوره های آموزشی و قابل ارائه در این مرکز استفاده کنند و در پایان هر دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می شود.

آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید ، مفسر قرآن، محقق و مدرس حوزه علمیه قم است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *