صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تردد در میدان مرکزی میوه و تره بار هوشمند می‌شود

۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۱۰۴۴۸
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: میدان مرکزی میوه و تره بار تحت پوشش نظارت تصویری قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه جامعه ، سید سعید راد، سید احسان جاهد و محمد فرجود با حضور در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، جلسه مشترکی برگزار کردند که از جمله نتایج آن، تجهیز میدان مرکزی میوه و تره بار به دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل هوشمند جریان عبور و مرور با هدف افزایش ایمنی تردد در این مرکز خدماتی پر تردد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم افزایش ایمنی تردد در میدان مرکزی میوه و تره بار که با ۲۷۰ هکتار مساحت، روزانه پذیرای ۲۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین است، گفت: میدان مرکزی میوه و تره بار تا قبل از پایان فصل بهار تحت پوشش دوربین‌های نظارت تصویری قرار می‌گیرد و تا قبل از پایان فصل تابستان نیز سیستم کنترل هوشمند جریان عبور و مرور در این میدان به صورت کامل به بهره برداری می‌رسد.

سید سعید راد با اعلام اینکه بعد از تجهیز میدان مرکزی میوه و تره بار به سیستم کنترل هوشمند، سه میدان پر تردد دیگر میوه و تره بار شامل میدان بهمن، میدان پیروزی و میدان بعثت نیز تحت پوشش دوربین‌های نظارت تصویری قرار خواهند گرفت، افزود: با توجه به استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار و تردد وسایل نقلیه به این مراکز، افزایش ایمنی تردد در میادین را به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار داده‌ایم.

سید احسان جاهد، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران نیز با تاکید بر اینکه کنترل هوشمند ترافیک معابر با ایجاد نظم و انضباط در جریان عبور و مرور به ساماندهی تردد در شهر منجر می‌شود، گفت: کنترل هوشمند ورود و خروج وسایل نقلیه سنگین و سبک و باسکول‌ها در میدان مرکزی میوه و تره بار و نظارت بر جریان ترافیک این مرکز، منجر به ساماندهی تردد در این مجموعه پر رفت و آمد می‌شود.

محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز تحقق افق بلند‌مدت ترسیم شده برای تهران به عنوان شهری هوشمند را نیازمند هوشمندسازی اماکن، امکانات و تاسیسات شهری دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های نوآور در خدمات رسانی بهتر به شهروندان بسیار موثر است و این شرکت‌ها می‌توانند در ارائه مطلوب‌تر خدمات میادین میوه و تره بار به مشتریان مثمر ثمر باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *