صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پرونده هنرهای تجسمی و اقتصاد پویا

۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۰۷۲۱۱
فروش هنرهای تجسمی و مقوله اقتصاد هنر از جمله مواردی است که به واسطه گرانی دلار و وضعیت معیشتی مردم دچار تغییرات چشمگیری شده است.

خبرنگار گروه فرهنگی در طول تعطیلات نوروزی با هدف بررسی عوامل تاثیرگذار در فروش آثار هنری از نگاه هنرمندان، گالری‌داران و کیوریتورها به نقطه نظرات فعالان این حوزه پرداخته است که لینک آنها بدین شرح است:

فرهنگ اهدای اثرهنری بین عموم مردم جا نیفتاده است/1

دوعامل در فروش آثارهنری تاثیرگذرااست/2

نسل جوان راحت طلب هستند/هنرنگارگری هیچ وقت کهنه نمی شود/3

ابعادکوچک تروقیمت پایین افزایش فروش هنری را به دنبال دارد/4

فرهنگ‌سازی و ایجاد فضای مناسب در گالری‌ها از عوامل تاثیرگذار در فروش آثار هنری هستند/5

موقعیت‌جغرافیایی‌گالری‌در‌فروش‌بیشترآثارهنری‌موثراست/6

فروش آثار هنری برای هنرمندان بزرگترین دغدغه است/7

سه عامل روی خرید و فروش آثار هنری تاثیرگذار است/8

هنرمندبنابرنیازش آثارراقیمت‌گذاری می‌کند/10

کاهش قیمت کارهنری کار آسان نیست/9

اعتباردهی و اعتمادسازی فروش آثار هنری را افزایش می‌دهد/11

فرصت‌تجلی‌یافتن‌ارزش‌هنرروبه‌افزایش است/12

فروش آثار هنری به چهار فاکتور بستگی دارد/13

فعالیت‌هنرمندوبرگزارکننده‌نمایشگاه‌ در‌ فروش‌آثارهنری‌موثر است/14

فروش‌آثارهنری‌به‌نگرش‌هنرمندو اقتصادجامعه‌وفعالیت‌نهاد‌های‌حکومتی‌بستگی‌دارد/15

تبلیغات‌و‌اطلاع‌رسانی مهم‌ترین عامل‌درفروش‌آثارهنری/ گالری‌داران هنرمندشهرستانی‌را‌معرفی نمی‌کنند/16

هنر باید به میان مردم برود/ مردم بجای خرید گل پلاستیکی اثر هنری کادو بدهند/17

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *