«بازاریابی اوقات فراغت» برای ارائه یک دیدگاه بینالمللی طراحی شده
وی اظهار کرد: این کتاب شامل یازده فصل متفاوت در زمینه فراغت است که به شناسایی عواملی که بازاریابی اوقات فراغت را تحت تأثیر قرار میدهد، میپردازد.
این مترجم تاکید کرد: در این کتاب به اهدافی، چون اهداف بازاریابی سازمانها در هر بخش، آمیخته بازاریابی و محیط کسبوکار و ماهیت رقابت پرداخته شده است.
وی بیان کرد: کتاب «بازاریابی اوقات فراغت» تمامی بخشهای صنعت فراغت را در بر نمیگیرد؛ با این وجود، موارد اصلی و مهمی را شامل میشود که بهوضوح، تنوع و چندگانگی رویکردهای بازاریابی را که در صنعت فراغت یافت میشوند، تشریح میکند.
جعفری سیاوشانی افزود: «بازاریابی اوقات فراغت»، برای ارائه یک دیدگاه بینالمللی در مورد بازاریابی در زمینههای فراغت طراحی شده است و صرفاً به این منظور نیست که شرحی از موقعیت بازاریابی در تکتک کشورها را به مخاطب عرضه کند. در این کتاب تلاش شده تا مخاطب به اتخاذ یک دیدگاه فوق ملی از موضوع فراغت دست یابد.
وی در بخشی از سخنانش گفت: نویسندگان کتاب اعتقاد دارند که کلمه «فراغت» یک عبارت کلی ساده برای دامنهای از بخشهای مختلف یا صنایع است.
وی یادآور شد: این کتاب با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه در ۳۲۸ صفحه از سوی انتشارات سناگستر چاپ و وارد بازار کتاب شده است.