صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آموزش ۴۲۳ نفر از مرتکبین جرائم اخلاقی و جرائم تعزیری ۶ تا ۸ در ۲۶ دوره امید / آموزش مهارت‌های اساسی زندگی برای تعداد ۱۰۳۸ زوج در شرف ازدواج

۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲:۲۸
کد خبر: ۵۰۳۴۶۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری از آموزش ۴۲۳ نفر از مرتکبین جرائم اخلاقی و جرائم تعزیری ۶ تا ۸ در تعداد ۲۶ دوره امید (دوره مدیریت مهارت ودانش رفتار) خبر داد.

سید محمد موسوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی در سال گذشته اظهار کرد: دربرنامه‌های ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و انجام برنامه‌های محوله از سوی ستاد مذکور و همچنین در اجرای طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) مشارکت انجام شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: پیشگیری‌های رشد مدار شامل رشد مدار والدین، رشد مدار معلمان و کادر اجرایی مدارس و رشد مدار مهد کودک‌ها توسعه و پیاده سازی شد.

وی به برگزاری تعداد ۴ کارگاه بازآموزی تعداد ۱۰۲ نفر از مربیان رشد مدار، والدین، فرهنگیان، مربیان مهد کودک و مربیان آموزش‌های پیش از ازدواج اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۲۳ نفر از مرتکبین جرائم اخلاقی و جرائم تعزیری ۶ تا ۸ در تعداد ۲۶ دوره امید (دوره مدیریت مهارت ودانش رفتار) آموزش دیدند.

موسوی در ادامه به آموزش تعداد ۱۴۳۹ نفر از مخاطبین عام و خاص در تعداد ۹۷ دوره امید اشاره و اظهار کرد: از ظرفیت مصلحین و حکمین قرآنی در صلح و سازش زوجین متقاضی طلاق استفاده شد و همچنین تعداد ۴ کارگاه آموزشی برای تعداد ۶۲ نفر از مصلحین و حکمین قرآنی سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

معاون اجتماعی دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد ۲ کارگاه آموزشی مداخله در فرآیند طلاق با موضوع "غنی سازی روابط بین زوجین" با حضور ۶۴ نفر از مشاوران همکار با دادگاه‌های خانواده برگزار شد اذعان کرد: به ۱۸۷۶ زوج متقاضی طلاق در کلینیک‌های مشاوره خانواده تحت نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آموزش و ارائه خدمات مشاوره‌ای ارائه شد که به تعداد ۵۵۲ مورد صلح و سازی (قریب ۳۰ درصد) بین زوجین مراجعه کننده منجر گردیده است.

وی افزود: مهارت‌های اساسی زندگی برای تعداد ۱۰۳۸ زوج (تعداد ۲۰۷۶ نفر) در شرف ازدواج درمرکز استان با محوریت این معاونت و دانشگاه شهر کرد و تعداد ۲۹۵۵ زوج (تعداد ۵۹۱۰ نفر) در شهرستان‌های سراسر استان با محوریت بهزیستی آموزش داده شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *