تبلیغات گسترده نمایشگاه سی و یکم، باعث جذب مخاطبان بی شمار شد
به گزارش گروه جامعه ، پویا محمودیان گفت: «این تبلیغات در فضای مجازی، فضای میدانی و نیز از طریق شبکههای تلویزیونی صورت گرفته است و به صورت زیر نویس نیز از شبکههای مختلف تلویزیونی پخش سده است و این در حالی است که اخبار نمایشگاه نیز به خوبی از طریق بخشهای مختلف خبری تلویزیون و رادیو پخش شده است.»
محمودیان گفت: «در حوزه فضای شهری نیز در بیش از ۴۵ نقطه از شهر به صورت مشخص نمایشگاه عیدانه را در قالب بیلبورد و ... معرفی کرده ایم و نتیجه این تبلیغات جذب و حضور بیش از حد مخاطبان شد و افراد زیادی در طول برگزاری نمایشگاه از آن بازدید کردند.»
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: «این در حالی است که در روز جمعه (۱۷ اسفند) شاهد اوج حضور بازدید کنندگان از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی بودیم که نشان دهنده تاثیرگذاری تبلیغات این دوره از نمایشگاه است.»
وی در ادامه گفت: «این همه درحالی است که به منظور تبلیغات و معرفی هرچه بیشتر سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، در فضای مجازی حضوری گسترده داشتیم و در عین حال برای جذب هرچه بیشتر مخاطبان و علاقهمندان به این نمایشگاه، با بسیاری از دستگاههای دولتی و بخش خصوصی مکاتبههایی را برای خرید هدایای خود از نمایشگاه عیدانه بازدید کنند.»
محمودیان در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: «احساس میکنم توانستهایم، با تبلیغات نمایشگاه را در حد بسیار خوبی برای علاقهمندان معرفی کنیم. نمایشگاه عیدانه نمایشگاه نوپایی است و سومین سالی است که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده است، برای این که این نمایشگاه به نقطه اوج خود برسد هنوز راه طولانی را درپیش داریم، اما به عنوان یک نمایشگاه نوپا آن هم در اسفندماه که بسیاری از مردم درگیر انجام کارهای پایان سال هستند، به نظر من نمایشگاه خوبی برگزار شده است.»
وی خاطر نشان کرد: «در واقع میتوان گفت: سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، یکی از نمایشگاههایی بود که در نوع خودش از لحاظ تبلیغات، بسیار حائز اهمیت بود و تبلیغات بسیار گستردهای برای آن انجام شده است.»