صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لزوم اعتمادسازی برای مصرف کنندگان

۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰:۰۱
کد خبر: ۴۹۷۹۱۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رقابت امروز شرکت‌های جهان را مسابقه‌ای میان برند‌هاست و تقسیم بازار، امروز میان کشور‌ها نیست.

به گزارش گروه اقتصاد ، رضا رحمانی در مراسم دومین جایزه نشان تجاری برتر ایران که در سازمان توسعه تجارت برگزار شد، با بیان اینکه نشان‌های تجاری راهکاری برای اعتمادسازی میان مصرف کنندگان به شمار می‌رود، گفت: در دنیا اقتصاد‌های برتر رقابت خود را میان برندهایشان شکل می‌دهند و این کشور‌ها نیستند که در بازار‌های جهانی رقابت می‌کنند بلکه برند‌ها نقش آفرین شده اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: اکنون در عرضه جهانی، کشور‌ها با هم رقابت ندارند بلکه رقابت‌های خود را از طریق حضور برند‌ها در بازار‌های صادراتی به ثمر رسانده و بر روی ایجاد برند‌های خود سرمایه گذاری می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *