صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رونمایی از سامانه الکترونیکی ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های تجهیزات پزشکی

۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶:۱۶
کد خبر: ۴۹۷۸۸۸
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
رییس اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی گفت: سامانه الکترونیکی ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های تجهیزات پزشکی با هدف یکپارچه سازی اطلاعات و ثبت الکترونیکی رضایتمندی و شکایات، در همایش ملی تجهیزات پزشکی رونمایی شد.

به گزارش گروه جامعه نسیم تربتی از رونمایی سامانه الکترونیکی ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های تجهیزات پزشکی در همایش ملی تجهیزات پزشکی خبر داد و افزود: راه اندازی این سامانه الکترونیکی با هدف یکپارچه سازی اطلاعات خدمات پس از فروش شرکت‌ها و دسترسی آنلاین دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی و شرکت‌ها به وضعیت خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی انجام شده است و دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی می‌توانند رضایت مندی محصولات و شکایاتی که دراین زمینه وجود دارد را به صورت الکترونیکی به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام کنند.

تربتی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۸، شرکت‌های تجهیزات پزشکی باید در حوزه‌های تولید و واردات، مدارک و مستندات مرتبط با خدمات پس ازفروش را طبق دستورالعمل خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی در این سامانه بارگذاری کنند. کارشناسان مربوطه، این مدارک را به صورت الکترونیکی بررسی و پس از تایید از سوی کارشناس مسئول خدمات پس از فروش، امتیاز نهایی شرکت اعلام و در پورتال imed.ir قابل مشاهده خواهد بود.

وی بیان کرد: مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز می‌توانند به طور مستقیم میزان رضایتمندی خود از خدمات پس از فروش شرکت‌های تجهیزات پزشکی را در این سامانه اعلام کنند که همین امر در امتیاز شرکت‌ها تاثیرگذارخواهد بود.

رییس اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی در پایان تاکید کرد: اگر در طی سال، رضایتمندی‌ها افزایش و یا کاهش پیدا کند، امتیاز خدمات پس از فروش شرکت تغییر خواهد کرد و چنانچه شرکتی حداقل امتیاز را کسب نکند، موضوع توسط اداره کل تجهیزات پزشکی پیگیری خواهد شد. همچنین این نظارت‌ها موجب بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مراکز درمانی و مشتریان خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *