استقبال ضعیف سرمایه گذاران از طرح برندینگ/استفاده از تکنولوژی روز برای خودکفایی در تولید قطعات
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: سرمایه گذاران برای ورود به حوزه ساخت جایگاه جدید به دلیل طرح برندینگ باید با مجوز برند مشخصی اقدام کنند که سرمایه گذاران عامل نیز از این روند استقبال نمیکنند.
بنا بر قوانین در راستای اجرا این طرح و جلوگیری از انحصارگری در هر شهرستان ۵۰ درصد، استان ۳۰ درصد و در کل کشور ۲۰ درصد از نازلها نباید در اختیار یک شرکت قرار گیرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *