تیغ وترمه افتضاح بود
این فیلم نتوانست نظرات بینندگان پردیس ملت را به خود جذب کند و اهالی رسانه در پی سوال خبرنگار میزان، واژهی افتضاح و بد را برای توصیف این فیلم به کار بردند. آن چه در ادامه میآید نظرات فعالان رسانهایست که در شبکههای اجتماعی یا در پرسش و پاسخ دوستانه مطرح شده است.
علی آبکار فعال سینمایی- ۵۰ قدم اخر، کفشهایم کو و حالا تیغ و ترمه، انگار کیومرث پوراحمد با خودش عهد کرده که با تکرار روایتهای سینمایی ضعیف و آشفته، خاطره قصههای مجید و خواهران قریب را از ذهنها پاک کند! پوراحمد بعد از تیغ و ترمه دیگر باید باور کند که خبری از خداحافظی در اوج نیست.
حمیدرضا بیانی، فعال رسانه _چرا مدرسه پور احمد را عوض کردید؟ پور احمد در تیغ و ترمه یه فیلنامه کثیف با تم خیانت را به تصویر کشیده که همه آدمهای داستان به نوعی در لجنزار خود به سر میبرند. پوراحمد گویا فضایی که در آن زیست میکند را به تصویر کشیده است.
محمدرضا باقری، فعال رسانهای -تیغ و ترمه، سند دیگری بر پایان فیلمسازی کیومرث پوراحمد، فیلنامه بیچفت و بست، بازیهای ضعیف، دیالوگهای بیمعنی، همه ارکان یک فیلم بد، اینکه پور احمد چرا فیلم میسازد سوال مهمی است، اما مهمتر از آن سوال این است که هیئت انتخاب چرا این فیلم را انتخاب کردند؟
محمدرضا کردلو خبرنگار _فکر کنم کیومرث پوراحمد باهامون شوخی داره.
احسان سالمی دبیر وطن امروز_تیغ و ترمه بدترین فیلم کارنامه فیلمسازی کیومرث پوراحمداست. فیلنامه بد، دیالوگهای بد، بازیها بد، کارگردانی بد، استفاده از موسیقی بد، همه چیز در بدترین حالت ممکن قرار دارد!دلم برای پور احمدقصههای مجید تنگ شده.
عرفاتی سردبیر جام جم -افتضاح بود.
میلاد دخانچی، برنامه ساز، خیلی بد بود. خیانت تبرئه شد.
انتهای پیام/