ثبت حدود ۱۶ هزار تماس از ابتدای راهاندازی سامانه ۱۶۶۶ اداره کل بیمه سلامت استان تهران
به گزارش گروه جامعه در خصوص سامانه ۱۶۶۶ بیان کرد: این سامانه پل ارتباطی بین بیمهشدگان است و از هدر رفت وقت و زمان در مراجعه بیمهشدگان به مراکز طرف قرارداد جلوگیری میکند.
وی با بیان اینکه این سامانه باعث افزایش بهرهوری ارائه خدمات میشود، ادامه داد: فرآیندهای سازمان بیمه سلامت عمدتا در دسترس بیمه شدگان در مراکز ارائه خدمت طرف قرارداد بوده و مشکلی در دسترسی به این مراکز وجود ندارند، ولی با این حال این سامانه شرایطی را فراهم کرده که بیمهشدگان اطلاعات دقیقی دریافت کرده و با برطرف کردن ابهاماتشان به بهترین شکل از خدمات ارائه شده از سوی بیمه سلامت بهرهمند شوند.
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به ۶ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد با این اداره کل، گفت: سامانه ۱۶۶۶ به کیفیت سطح دسترسی بیمهشدگان با مراکز طرف قرارداد کمک خواهد کرد. در این راستا بیمهشدگان سازمان میتوانند دوشنبههای هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با این سامانه تماس گرفته و با مدیران سازمان به طور مستقیم صحبت کنند.
وی ادامه داد: از ابتدای شروع طرح تا کنون حدود ۱۵ هزار و ۷۱۳ تماس صورت گرفته که ۱۱ هزارو ۳۴۹ مورد از این تماسها یعنی ۷۲ درصد، پاسخ لازم را دریافت کردهاند.
فرزین گفت: بیشتر تماسها عمدتا به ترتیب مربوط به بحث خسارت متفرقه، مشکلات بیمه گری، اداره نظارت، اسنادبستری، و اسناد سرپایی بوده است.