صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آقای قاضی رکورد زد؛ ۵۰۰ میلیون بازدید و مصرف در بستر پلتفرم‌‌های تصویری و اینترنتی

۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰:۲۶
کد خبر: ۴۸۰۸۹۸۱
فصل دوم سریال «آقای قاضی» باعنوان «آقای قاضی شعبه۱۲۱» به کارگردانی سجاد مهرگان توانست در بستر رسانه‌های تصویری و اینترنتی درمجموع ۵۰۰ میلیون بازدید و مصرف را به خود اختصاص دهد.

بر اساس گزارش روزنامه جام جم؛ فصل دوم سریال «آقای قاضی» محصول مرکزسیمرغ سازمان صداوسیما باعنوان «آقای قاضی شعبه۱۲۱» روی آنتن شبکه دوی سیما رفت. پخش این سریال به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی سیدحسام‌الدین حسینی اخیرا به پایان رسید.

در این مجموعه بهزاد خلج که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام «شعبه ۱۲۱» می‌شود و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد. سریال با واکنش مثبت بینندگان روبه‌رو بود. بنا بر نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نیمه اول آبان، میزان مخاطب سریال آقای قاضی حدود ۴۱.۳درصد برآورد شد و این سریال توانست در فصل دوم حدود ۳۰میلیون مخاطب داشته باشد. به‌تازگی اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه‌ملی نیز طی یک تحلیل درباره سریال آقاضی قاضی شعبه ۱۲۱، گزارشی را از بازدید قطعات این سریال در شش بستر فضای مجازی ارائه کرده است. در این گزارش، ابتدا محتوا‌های تقطیع‌شده سریال «آقای قاضی۲» که در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها منتشر شده‌اند، شناسایی و سپس میزان مصرف آنها محاسبه شده است. این تحلیل با استفاده از ابزار‌های دقیق داده‌کاوی و بررسی‌های عمیق تحلیلگران شبکه‌های اجتماعی مستقر در اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه‌ملی انجام شده است. 

۵۰۰میلیون بازدید و مصرف

طبق نتایج به‌دست‌آمده تعداد ۱۵هزار محتوای تقطیع‌شده در شش بستر تلگرام، اینستاگرام، ایتا، بله، روبیکا و رسانه‌های تصویری (یوتیوب) منتشر شده که درمجموع ۵۰۰میلیون بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده است. این میزان مصرف، سریال آقای قاضی۲ را به برترین سریال رسانه‌ملی در سال ۱۴۰۳، تبدیل کرده است. پیش از این مجموعه تلویزیونی طوبی، ۴۰۰میلیون بازدید را در زمان پخش داشته است. البته در آمار ارائه‌شده، ملاحظاتی به این شرح در نظر گرفته شده است: ۱- صرفا مصرف (بازدید) محتوای ویدئویی در تمامی پلتفرم‌ها مد نظر بوده است. ۲- محتوای برخوردار از رویکرد مثبت نسبت به برنامه در محاسبات آمده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *