صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

استعدادیابی به سبک بگوبخند

۲۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳:۰۲
کد خبر: ۴۸۰۸۸۱۱
بگو بخند در فصل سوم با انتخاب ۴ بازیگر و قرار دادن آنان در موقعیت‌های بداهه، تلاش کرده فضایی رقابتی بین استعداد‌های جوان ایجاد می‌کند.

 استعدادیابی همواره یکی از دغدغه‌های رسانه ملی بوده و در این زمینه در سالیان متمادی، برنامه‌های مختلفی از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده است. 

همه این برنامه‌ها هرکدام سهمی در بروز و ظهور استعداد‌ها داشته اند، اما اینروز‌ها پس از وقفه‌ای چند ساله، شبکه نسیم با بگوبخند در بخش استعدادیابی پیشتاز دیگر شبکه‌ها شده است.

بگو بخند در فصل سوم با انتخاب ۴ بازیگر و قرار دادن آنان در موقعیت‌های بداهه، تلاش کرده علاوه بر خلق لحظات شاد و مفرح و جذاب برای مخاطب، فضایی رقابتی بین استعداد‌های جوان ایجاد می‌کند.

از طرفی سوژه یابی خوب و گزنده در این برنامه از جمله گریز به وضعیت سلامت، حمل و نقل و مواردی از این دست، بگو و بخند را به یکی از برنامه‌هایی تبدیل کرده که با کلام طنز، نقد‌های خود را در چارچوب درست بیان می‌کند.

از نکات قابل تامل این برنامه اجرای خوب عبدالله روا است او که پیشتر با طنز‌های فوتبالی به عرصه اجرا ورود کرده و در ذهن مخاطبان ماندگار شده با کلام بداهه و طنز خود در قرار دادن استعداد‌ها در موقعیت‌های غیر قابل پیش بینی اجرای بسیار درخشانی داشته است. روا علاوه بر کلام طنز، نشان داده از مجریان با سواد و البته متبحر در اجرا است.

بگوبخند همچنین در استنداپ‌ها از برنامه‌های پیشرو در صدا و سیما محسوب می‌شود چراکه سوژه‌های انتخاب شده بیشتر اجتماعی است و از این منظر بگو و بخند چند گام جلوتر از برنامه‌هایی همچون خندوانه است.

بخش مسابقه و گیم از جمله دیگر بخش‌های جذاب بگوبخند محسوب می‌شود؛ در این بخش رقابت‌های غیر قابل پیش بینی علاوه بر نشاندن لبخند بر لب مخاطب، رقابتی جدی را شکل می‌دهد.

بدون شک بگو و بخند یکی از پربازدید‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است که در فصل سوم توانسته برای مخاطب خود، با نوآوری، بخش‌های جدیدی را به ارمغان بیاورد و این امر موجب شده بگو و بخند علاوه بر برندی برای گذران اوقات خوش از سوی مخاطب، یه عنوان برنامه استعدادیابی متفاوت شناخته شود.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *