صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان| معرفی نفرات برتر مسافت ۲۰۰ متر

۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵:۳۹
کد خبر: ۴۸۰۱۰۷۸
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
نفرات برتر رقابت‌های مسافت ۲۰۰ متر مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان پس از برگزاری دور مقدماتی و فینال معرفی شدند.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، ۶۶ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، همدان، خوزستان، البرز، آذربایجان شرقی، مرکزی، کردستان، خراسان رضوی و گلستان در این دوره از رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی کشور حضور دارند.

این مسابقات در مواد کایاک و کانو در مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی برگزار می‌شود. در ادامه رقابت‌های مسافت ۲۰۰ متر برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

در دور مقدماتی کایاک یکنفره ۲۰۰ متر در گروه اول الناز شفیعیان از گیلان، پرنیان شیری از تهران ب و کیانا گلبند‌ها از البرز و در گروه دوم گلناز غضنفریان از مازندران، مریم آقایی از تهران الف و آیناز گرامی از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

در رقابت نیمه‌نهایی این ماده نیز زینب قربانی از خراسان رضوی، شیدا حسینی از بوشهر و مهسا کاظم‌پور از خوزستان اول تا سوم شدند.

در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۲۰۰ متر الناز شفیعیان از گیلان با زمان ۴۵.۶۶۰ ثانیه مدال طلا، مریم آقایی از تهران با زمان ۴۷.۱۶۰ ثانیه مدال نقره و گلناز غضنفریان از مازندران با زمان ۴۸.۲۵۰ ثانیه مدال برنز به دست آوردند.

در فینال کانوی یکنفره ۲۰۰ متر هیوا افضلی از کرمانشاه با زمان ۵۲.۹۵۰ ثانیه مقام اول، مائده شورگشتی از تهران با زمان ۵۳.۹۴۰ ثانیه مقام دوم و مژده مطرقی از بوشهر با زمان ۵۷.۸۵۰ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان پس از برگزاری رقابت‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی به پایان رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *