صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فردا، کلیات لایحه بودجه با حضور رئیس جمهور در صحن بررسی می‌شود

۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸:۰۶
کد خبر: ۴۸۰۱۰۷۴
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به بررسی کلیات لایحه بودجه در نشست علنی فردای مجلس، گفت: در حال حاضر، نشست علنی برای هفته آینده نداریم. اگر تغییری در برنامه‌ها صورت بگیرد، متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری میزان - علیرضا سلیمی خانه ملت؛ در موردبرگزاری نشست علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده گفت: در حال حاضر، نشست علنی برای هفته آینده نداریم و نمایندگان برای پیگیری مشکلات مردم به حوزه‌های انتخابیه می‌روند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس دوازدهم ادامه داد: اگر تغییری در برنامه‌ها صورت بگیرد، متعاقبا اعلام خواهد شد بنابراین در حال حاضر، مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد.

وی افزود: روز سه شنبه هفته جاری کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر لایحه به تصویب برسد، نمایندگان ۵ روز فرصت دارند تا پیشنهادات بودجه‌ای خود را برای بررسی کمیسیون‌ها در سامانه بارگذاری کنند.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: اگر کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس به تصویب نرسد لایحه به دولت باز خواهد گشت و دولت نیز هفت روز فرصت دارد تا لایحه اصلاحی را به مجلس ارسال کند. کمیسیون تلفیق هم دو روز فرصت خواهد داشت که نتیجه بررسی‌های خود را در باره کلیات به صحن مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: لایحه بودجه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *