صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان ۳ اجرای جدید شد

۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰:۵۱
کد خبر: ۴۸۰۱۰۴۲
عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان نمایش‌های «جوف»، «صید ممد» و «تراژدی مکبث» شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش‌های «جوف»، «صید ممد» و «تراژدی مکبث» اجرا‌های جدیدی هستند که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌روند. 

نمایش «صید ممد» به نویسندگی و کارگردانی هادی سعادتی از شب گذشته ششم آبان اجرا‌های خود را ساعت ۱۹:۳۰ در سالن نمایشی این عمارت آغاز کرد.

علیرضا جلالی‌تبار، کاظم برزگر و روشنک خسروی بازیگران این اثر هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: «صیدممد و همسرش در انتظاری نامتعارف برای ورود رییس جمهور به خانه سرایداری خود به سر می‌برند.»

نمایش «تراژدی مکبث» دیگر اثر نمایشی عمارت نوفل‌لوشاتو است که با آغاز اجرا‌های خود از ششم تا بیست‌ویکم آبان ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد بود.

«تراژدی مکبث» نوشته ویلیام شکسپیر با ترجمه و تهیه‌کنندگی مانا آل احمد و کارگردانی مهدی صلاحی میزبان مخاطبان است.

پریسا آرتا، امیرحسین آهنگران، امیر علی ابوالقاسم، عاطفه اجدادی، مسعود ارجمندنیا، پریسا اسدی‌پور، روژین بشیری، ابوالفضل بیات، امیرحسین ترابی، روژینا جودت، مجتبی چاوشیان، سهیلا چزانی، آسو حدادی، زینب حمزه، مهفا حیدری، ملیکا دادرسی، میلاد دنیادوست، آتوسا دورقی‌نژاد، انسیه رحمانی، مبینا رحیمی، کیوان زارعی، اشکان زهره‌وند، امیرحسین سوری، سیما سهرابی، احسان شاهی، فرهاد شریعتی، آناهیتا شیرعلی، بیتا طالبی، مژگان طاهری، نیما عطاران، سارا غنی‌زاده، حمید فیروزآبادی، فرزانه قائینی، گندم مرادی، محمد موسوی، مصطفی ناصری‌زاده، علیرضا نجاتی، مهناز نجفی، اکرم واحدی و علیرضا یوسفی بازیگران این نمایش هستند.

درباره این نمایش نوشته‌اند: «طراحی جدیدی از نمایشنامه «مکبث» اثر جاودانه ویلیام شکسپیر. این اثر با طراحی و دراماتورژی تیم کارگردانی ۱۲ نفره، با هدایت مهدی صلاحی و با تکیه بر عناصری، چون کرئوگرافی، آداپتاسیون، گزینش درآمیزی (اَکلکتیسیم) فیزیکال تئاتر، رقص معاصر، پانتومیم، ژستوس، فیگوراتیو دیزاین، موسیقی زنده و ... طراحی شده است. در این نمایش ۴۰ بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند و ابداعات نورپردازی و پرداخت به مقوله ground plan از نقاط قوت آن است.»

نمایش «جوف» به نویسندگی و کارگردانی جواد سحر دور دوم اجرا‌های خود را به مدت محدود از هفتم تا دوازدهم آبان ساعت ۱۸ آغاز می‌کند.

«جوف» که پیش از این در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا شده بود بنا به درخواست مخاطبان تنها برای ۶ شب دیگر روی صحنه خواهد بود تا روایتگر سربازانی باشد که باید به جبر قانون از فرمانده‌ای که پایان جنگ را نمی‌پذیرد؛ تبعیت کنند.

نمایش «دورهمی چارلی» به نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری دیگر اثر نمایشی عمارت نوفل‌لوشاتو است که نیز که اجرا‌های خود را از بیست‌وپنجم مهر آغاز کرده و تا پانزدهم آبان میزبان مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *