صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

روزانه ۴ پرواز برای جابه‌جایی زائران حج عمره انجام می‌شود

۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳:۲۶
کد خبر: ۴۸۰۱۰۱۸
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: از ابتدای شروع حج عمره از ۲۸ شهریور روزانه ۲ پرواز انجام می‌شد که این تعداد از تاریخ سیزدهم مهرماه سال جاری به روزانه ۴ پرواز افزایش یافته است.

خبرگزاری میزان - شمس‌الدین فرزادی‌پور با اشاره به افزایش تعداد پرواز‌های حج عمره توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اظهار کرد: از ابتدای شروع حج عمره در تاریخ ۲۸ شهریور، روزانه ۲ پرواز انجام می‌شد که این تعداد از تاریخ سیزدهم مهرماه سال جاری به روزانه ۴ پرواز افزایش یافته است.

وی افزود: از تاریخ یاد شده تا شب گذشته ۲۳۶ سکتور پرواز در این عملیات انجام شده است و بیش از ۵۰ هزار نفر تاکنون در پرواز‌های رفت و برگشت به عربستان جابه‌جا شده‌اند.

فرزادی پور درباره افزایش تعداد اعزام زائران نیز گفت: در توافق به عمل آمده با سازمان حج و زیارت برای اعزام ۱۷۰ هزار زائر عمره، انجام روزانه ۴ پرواز تعیین شده است.

مدیرعامل هما در خصوص تعداد زائر بازگشته به کشور نیز بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۱ هزار نفر به ایستگاه‌های پروازی اصفهان، امام خمینی (ره)، مشهد، شیراز، ساری، تبریز، ارومیه، کرمان، بوشهر، زاهدان، گرگان و اهواز بازگشتند.

وی در پایان با اشاره به پایان عملیات اعزام زائران در ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۴ گفت: ادامه پرواز‌های اعزام زائران حج عمره بعد از این تاریخ منوط به اعلام سازمان حج و زیارت است.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرواز حج

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *