صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آغاز به کار داوران چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران

۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶:۰۵
کد خبر: ۴۸۰۰۸۵۰
نشست هم‌اندیشی و معارفه داوران چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی جشنواره، با حضور جمعی از سینماگران، هنرمندان و مسئولان کمیته ملی المپیک نشست هم‌اندیشی و معارفه داوران چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست پس از صحبت‌های محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمجتبی علوی، دبیرجشنواره فیلم‌های ورزشی و نماینده فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی در ایران به تشریح آخرین وضعیت برگزاری دوره چهاردهم و اقدامات انجام شده پرداخت.


علوی اظهار کرد: در این دوره جشنواره ۶۳۰ اثر از ۷۲ کشور در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شد که نشان از استقبال خوب کشور‌های مختلف دارد که اسامی آثار راه یافته به مسابقه در بخش ملی و بین الملل به زودی اطلاع رسانی می‌شود.


در ادامه این نشست هیات داوران جشنواره در بخش‌های مختلف سینمایی، مستند، کوتاه و... به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با جشنواره و همراهی سینما و ورزش پرداختند.

در این نشست چهره هایی، چون تهمینه میلانی، علی روئین تن، منوچهر شاهسواری، جهانگیر کوثری، محسن علی اکبری، ناصر شفق، محمود گبرلو، محمدرضا عرب، وحید موسائیان، بهمن حبشی، محمودرضا رضایی، امیر تاجیک، فرود عوض پور، علی رغبتی، محمد فرشته نژاد، کاوه احمدی، مجید ندیری، مریم رستمی و رضا شجیع به عنوان اعضای هیات داوران در بخش‌های سینمایی، مستند، کوتاه و... حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


در پایان این نشست نیز احکام داوری جشنواره با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک و عبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره به داوران اهدا شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به عنوان نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎ ورزشی (FICTS) با حمایت کمیته ملی المپیک و همراهی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، شهرداری تهران، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی ۶ تا ۹ آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *