صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اراضی ملی در بخش ماهان استان کرمان به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان رفع تصرف شد

۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸:۲۳
کد خبر: ۴۸۰۰۸۱۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب شهر ماهان استان کرمان از صدور دستور قضایی جهت رفع تصرف ۱۲ هکتار از اراضی ملی تحت تملک بنیاد مسکن و منابع طبیعی درسطح بخش ماهان و روستا‌های اطراف جوپار خبر داد.

خبرگزاری میزان - سینا بنی اسد دادستان عمومی و انقلاب شهر ماهان گفت: ارزش تقریبی زمین‌های تصرف شده بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان ارزیابی می‌گردد که پس از رفع تصرف به بیت المال برگشت داده شد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضاییه در خصوص اهمیت حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: به هیچ قیمتی نباید اراضی ملی و دولتی مورد تصرف و تعرض قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ماهان تصریح کرد: با هدف احقاق حقوق مردم و مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری، دادستانی به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود و افراد خاطی با اشد مجازات روبرو خواهند شد.

بنی اسد ضمن تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های متولی برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرف اراضی ملی، بیان کرد: مردم نیز باید در راستای دفاع از حقوق خود، نسبت به حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی حساس بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف غیرقانونی مراتب را به نهاد‌های نظارتی مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: رفع تصرف اراضی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *