صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مراسم تودیع و معارفه معاونین قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات برگزار شد

۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰:۵۰
کد خبر: ۴۸۰۰۷۰۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مراسم تکریم و معارفه معاونین قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات با حضور معاون اول قوه قضاییه در سالن جلسات کاخ دادگستری برگزار شد. 

خبرگزاری میزان- مراسم تکریم و معارفه معاونین قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه، شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی، صاحبکار خراسانی معاون راهبردی، امین حسین رستمی وزیر دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون سابق قضایی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین داوودی مازندرانی رئیس سابق دادگاه عالی انتظامی قضات و جمعی از مسئولان قضایی و قضات برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین داوودی مازندرانی رئیس سابق دادگاه عالی انتظامی قضات در ابتدای این مراسم بیان کرد: در مدت حدود یک سالی که در دادگاه انتظامی قضات انجام وظیفه کردم، همگی قضات و کارمندان همکار، نهایت تلاش‌شان بر این بود که بنده در کارم موفق شده و در چنین روزی سربلندی خودم نه بلکه آنان را ارائه کنم. 

وی افزود: اگر موفقیتی در کار بوده همگی بخاطر عنایت و زحمات همکاران قضایی و اداری بوده و همه کوتاهی‌ها متعلق به بنده است. 

رئیس سابق دادگاه عالی انتظامی قضات با اشاره به انتقال محل خدمت خود از دادگاه عالی انتظامی قضات به دیوان عالی کشور گفت: هرجایی که لازم باشد به عنوان سربازی در نظام جمهوری اسلامی انجام وظیفه خواهم کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین داوودی مازندرانی گفت: به حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی برای انتخاب به عنوان رئیس جدید دادگاه عالی انتظامی قضات تبریک گفته و موفقیت و سربلندی هرچه هرچه بیشتر را برای وی آرزومندم.

در ادامه این مراسم محمدباقر الفت، معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: در طی سه سال اخیر ۱۰ هزار کارمند و ۲۵۰۰ نفر قاضی جدید الورود جذب دستگاه قضایی شدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های متعدد برای جذب کارکنان و قضات جدید برای دستگاه قضا عنوان کرد: اقدامات طوری انجام شد که حتی یک رای علیه اقدامات جذب نیرو صادر نشده است. 

معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: برگزاری دوره کارآموزی در استان‌ها و انعقاد قرارداد برای متخصص کردن قضات از دیگر اقدامات بوده است. 

الفت گفت: در طول سه سال اخیر ۱۰۰ نفر از قضات دارای مدرک ارشد برای اخذ دکترای حرفه‌ای به مراکز علمی فرستاده شدند.

الفت گفت: در این مدت تلاش زیادی برای ارتقای معیشت همکاران توسط مدیران منابع انسانی و همکاری سایر معاونت‌ها صورت گرفته و افزایش حقوق چشمگیر قضات از این دست اقدامات بوده است. 

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی اقدامات مناسبی صورت انجام شده است، افزود: برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی قرآنی و ترویج فرهنگ ایثار و تکریم خانواده شهدا و ایثارگان از جمله اقدامات در این راستا بوده است. 

الفت تاکید کرد: در طول سه سال فعالیت بنده در این معاونت، برای کادر سازی و برنامه ریزی فعالیت‌های زیادی انجام شده است. 

وی افزود: به آقای موحدی که از امروز سکاندار این معاونت هستند تبریک گفته و امیدوارم در دوره فعالیت خود موفق باشند و کار‌های نیمه تمام را با تدبیر به اتمام برسانند.

تکمیل می‌شود /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *