صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حجت الاسلام والمسلمین فرجی: پیشگیری نقش مهمی در کاهش ساخت و ساز‌های غیر مجاز دارد

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰:۵۱
کد خبر: ۴۸۰۰۶۶۴
دسته بندی‌: قضایی ، دادگستری
رئیس کل دادگستری زنجان بر توجه بر حوزه پیشگیری در دستگاه‌های اجرای استان تاکید کرد و گفت: نقش پیشگیری  در کاهش ساخت و ساز‌های غیر مجاز مهم و اثر گذار است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق، در جلسه شورای قضایی استان زنجان  بر اهتمام اعضای شورای قضایی برای اصلاح امور و پیشبرد اهداف قوه قضاییه در استان زنجان تاکید کرد. 

وی توجه بر مقوله مهم نظارت و برگزاری دوره‌های  آموزشی دستگاه‌های اجرایی را مورد تأکید قرار داد.

رئیس کل دادگستری زنجان برگزاری جلسات شورای قضایی را به صورت منظم و ماهیانه مورد تاکید قرار داد و گفت: پیگیری امورات و  رفع مشکلات مجموعه قوه قضاییه در استان با  تشکیل جلسات شورای قضایی با همفکری و همکاری مجموعه‌ها محقق خواهد شد.

وی توجه بر حوزه پیشگیری را در دستگاه‌های اجرای استان مورد تاکید قرار داد و گفت:نقش پیشگیری  در کاهش ساخت و ساز‌های غیر مجاز مهم و اثر گذار است. 

حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق در ادامه افزود: عملکرد  صحیح و به موقع  مجموعه قوه قضاییه در استان در ارزیابی و ارتقای جایگاه استان در اجرای برنامه‌های عملیاتی معاونت راهبردی قوه قضاییه  بسیار موثر خواهد بود. 

رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر اینکه مدیران مجموعه قوه قضائیه در استان  برای شش ماهه دوم سال برنامه ریزی دقیق و هدفمند داشته باشند، گفت:عملکرد شفاف وارائه  خدمات صحیح به مردم مورد اهتمام قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای قضایی استان به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال و برنامه ریزی مجموعه تحت مدیریت برای شش ماهه دوم سال ارائه کردند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *