صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان| یوسفی و حاجیلوئیان فینالیست شدند/ حضور‌ مومنی، ابراهیم‌زاده و خرمدل در دیدار رده‌بندی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹:۲۳
کد خبر: ۴۸۰۰۶۵۶
در پایان مسابقات نوبت صبح رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، ۲ نماینده کشورمان با شکست رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند.

خبرگزاری میزان - مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان امروز در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار شد که در پایان مسابقات مقدماتی مهدی یوسفی در وزن ۷۹ کیلوگرم و مهدی حاجیلوئیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. علی مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، عباس ابراهیم زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و علی خرمدل در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۸ مقابل روکو ترانووا از ایتالیا به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۸ از سد مانوئل خندرسیان از ارمنستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مومنی در این مرحله مقابل عبدی مالیک کاراچوف از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با برنده مبارزه میان گالاقر از آمریکا و شی از چین کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم زاده در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ماتیاس مونز رامیر از شیلی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر سانون هانا از باهاما را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۲ مقابل کومار موهیت از هند به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ابراهیم زاده در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۷ مغلوب کاجی اوگینو از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه میان هارامیکا از بلاروس و توپراک از ترکیه می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کنستانتین چیریلوف از مولداوی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۳ مقابل یرنور نورگازی از قزاقستان به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. خرمدل در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب ماگمد التمیروف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با برنده مبارزه میان قازاریان از ارمنستان و آئویاگی از ژاپن پیکار می‌کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مهدی یوسفی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر اووِن مارتین از کانادا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر رافائلی از ایتالیا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. یوسفی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر ایوان هاراشوک از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. یوسفی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۱ ماساکی ساتو از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با فنگ لیو از چین کشتی می‌گیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر اصلان آباکاروف از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ از سد ماسوما اندن از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. حاجیلوئیان دراین مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ ایوان پریماچنکو از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۸ از سد ویکی از هند گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف رضابک آیتموخان قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم بزرگسالان جهان از قزاقستان می‌رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *