صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تخلیه و بارگیری ۱۳۶ میلیون تن کالا در بنادر

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۸۰۰۵۸۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
میزان تخلیه‌وبارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در هفت ماهه نخست امسال، معادل ۱۳۵ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۱۴۲ تن بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، میزان تخلیه کالا‌های نفتی طی هفت ماهه نخست ۱۴۰۳ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱۶ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۵۱۶ تن، میزان تخلیه کالا‌های غیرنفتی معادل ۳۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۷۹۵ تن و مجموع تخلیه کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۴۶ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۳۱۱ تن بوده است.

بارگیری کالا

میزان بارگیری کالا‌های نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی هفت ماهه نخست سال جاری، معادل ۴۶ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۷۶ تن، میزان بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۴۳ میلیون و ۶۱ هزار و ۳۵۴ تن و مجموع بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۸۹ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۸۳۰ تن بوده است.

تخلیه‌وبارگیری کالا

جمع تخلیه‌وبارگیری کالا‌های نفتی طی هفت ماهه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۶۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۹۹۲ تن و جمع تخلیه‌وبارگیری کالا‌های غیرنفتی ۷۳ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۱۴۹ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه‌وبارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۳۵ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۱۴۲ تن بوده است.

عملیات کانتینری

تخلیه‌وبارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی هفت ماهه امسال، معادل ۱ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۹۶۰ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۱ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۸۴ TEU بود، رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *