صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس جدید دادگستری میاندوآب معرفی شد

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰:۲۷
کد خبر: ۴۸۰۰۵۴۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید دادگستری میاندوآب با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی معرفی شد.

خبرگزاری میزان-شنبه ۵ آبان ماه آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید میاندوآب با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران قضایی استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این آیین گفت: امروز به منظور تکریم از زحمات یک خادم شهرستان میاندوآب در سنگر مدیریت قضایی و سپردن پرچم خدمت در این سنگر به خادمی دیگر دور هم جمع شده ایم.

عتباتی ادامه داد: پذیرفتن مسئولیت خدمت در دستگاه قضایی با تمامی کمبود‌ها و کاستی‌ها نیاز به روحیه جهادی دارد و اگر روحیه جهادی، انقلابی و نگاه مسئولانه نباشد نمی‌توان این حجم کار در دستگاه قضایی را تحمل کرد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: تلاش و برنامه ریزی مجموعه مدیریت دادگستری بر این است که به نحو مطلوب در خدمت مردم استان بود و بر این اساس دستگاه قضایی سیر حرکتی خود را بر اساس برنامه‌های تعالی قوه قضاییه تنظیم کرده و با برنامه محوری توانسته طی دو سال متوالی رتبه برتر کشوری را در اجرای تمامی برنامه‌های ابلاغی قوه قضاییه کسب کند.

وی تاکید کرد: تلاش مجموعه مدیریت دستگاه قضایی استان بر این است که مسیر حرکتی را طوری تنظیم کند که به معنای واقعی ملجاء و پناهگاه مردم باشد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب یکی از حوزه‌های قضایی مهم استان است که در بحث صلح و سازش، جذب کمک‌های مردمی به منظور کمک به زندانیان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی همواره رتبه‌های برتر استان را کسب می‌کند به رئیس جدید دادگستری تاکید کرد با نگاه و توجه ویژه و با روحیه جهادی در امر حفاظت از حقوق بیت المال و عامه بکوشد و همیشه در دسترس مردم باشد و مقوله پیشگیری را جدی گرفته تدابیر لازم را برای آن اتخاذ کند.

عتباتی در پایان از زحمات رئیس سابق دادگستری میاندوآب تقدیر و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت در این مسئولیت خطیر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه و رضایی فرماندار میاندوآب از دیگر سخنرانان این آیین بودند که ضمن تاکید بر جایگاه دستگاه قضایی به عنوان ملجاء و پناهگاه مردم که یکی از ملزومات هر حاکمیت است، از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین گل حسینی رئیس سابق دادگستری شهرستان تقدیر و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کردند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین گل حسینی رئیس سابق میاندوآب ضمن خیر مقدم گویی به ارائه گزارشی از وضعیت قضایی این حوزه پرداخت و در ادامه عتباتی حکم مقصود حقوقی رئیس جدید دادگستری میاندوآب را به وی تحویل و با اهدای لوح تقدیری از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین گل حسینی رئیس سابق این حوزه قضایی تجلیل کرد و در پایان نیز با ارائه برنامه‌های رئیس جدید میاندوآب، این مراسم به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: معارفه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *