صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مهاجرانی: نیروی پدافند هوایی غرور ملی ایرانیان را احیا کرد

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹:۳۶
کد خبر: ۴۸۰۰۵۴۳
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
سخنگوی دولت ضمن تقدیر از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی کشورمان، گفت: باید به اقتدار جوانان این مرز و بوم آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.

خبرگزاری میزان - «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت در واکنش به هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی و واکنش مقتدرانه نیروی پدافند هوایی کشورمان، اظهار داشت: مردم ایران از توان دفاعی کشور احساس غرور می‌کنند و نسبت به آن اطمینان دارند.

سخنگوی دولت با اشاره به تصاویر جعلی منتشر شده در برخی رسانه‌های خاص، تاکید کرد: همانطور که بیانیه‌های رسمی پدافند هوایی کشور نشان می‌دهد، تنها خسارات محدودی وارد شده و لازم است مردم عزیز ضمن حفظ آرامش از دل دادن به شایعات دوری کنند و اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی و بیانیه‌های نیروی پدافند دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایران کشور قدرتمند و مقتدری است و با شیطنت‌های این‌چنین دچار مساله نخواهد شد، اظهار داشت: هم‌اکنون کشور در وضعیت عادی قرار دارد و حتی پرواز‌ها از ساعت ۹ صبح به روال عادی خود بازگشته است.

مهاجرانی ضمن تقدیر از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی کشورمان، افزود: باید به قدرت و اقتدار جوانان این مرز و بوم آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.

قرارگاه پدافند هوایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با وجود هشدار‌های قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.  

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *