صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

معرفی داوران بخش سینمایی چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸:۵۹
کد خبر: ۴۸۰۰۵۳۵
هیأت داوران بخش سینمایی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی جشنواره، با حکم سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سیدمجتبی علوی دبیر و سیدعبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره داوران بخش سینمایی معرفی شدند.

در این بخش تهمینه میلانی (نویسنده و کارگردان)، فریدون جیرانی (نویسنده و کارگردان)، جهانگیر کوثری (تهیه کننده)، منوچهر شاهسواری (تهیه کننده و مدیرعامل اسبق خانه سینما)، علی روئین تن (نویسنده و کارگردان)، ناصر شفق (تهیه کننده) و حسن رنگرز (سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی) به عنوان اعضای هیأت داوران معرفی شدند. پس از بازبینی آثار ایرانی در ۷ بخش سینمایی، داستانی کوتاه و بلند، مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و پویانمایی ۸۵ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

در این دوره حدود ۶۳۰ اثر از ایران و ۷۲ کشور آثار خود را برای حضور در جشنواره ثبت کرده‌اند که اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه در بخش ملی و بین الملل به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به عنوان نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎ ورزشی (FICTS) با حمایت کمیته ملی المپیک و همراهی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، شهرداری تهران، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۶ تا ۹ آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *