صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گلستان برگزار شد

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱:۵۴
کد خبر: ۴۸۰۰۵۱۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گلستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با همراهی رسول کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، علیرضا بیگ مرادی معاون نظارت و بازرسی، مسلم محمدیاران مدیرکل حفاظت و اطلاعات، یاسر کاظم نژاد مدیرکل حوزه ریاست، برای حضور در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گلستان وارد این استان شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در این مراسم با بیان اینکه ملتی که به امام حسین (ع) تکیه کرده با شهادت نمی‌میرد بلکه زنده و بیدار می‌شود، تصریح کرد: هدف ما پیروزی است نه شهادت، اما شهادت بهترین مرگی است که خداوند برای انسان در نظر گرفته است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: استان گلستان بیش از ۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده که تعدادی از این شهدای ایثارگر و فداکار، اهل سنت و برخی هم از بانوان بوده‌اند، شهدای گرانقدری که برای انقلاب و حراست از کشور خون پاک خود را نثار کردند.

وی به مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گلستان اشاره کرد و گفت: آقای الواری هر جا بودند خوش درخشیدند و ما باید از تجارب حقوقی وی استفاده کنیم و از فردا به عنوان مدیرکل حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از وجودشان استفاده می‌کنیم.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان؛ از امروز یونسی زرینی که تجربه‌های ارزشمندی در بوشهر، ایلام، قزوین و سمنان دارند به عنوان رئیس سازمان قضایی گلستان معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اضافه کرد: مبنای کار در سازمان بر پیشگیری استوار شده است؛ در طول ۲۵ سال اخیر فرایند پیشگیری را پیگیری و دنبال کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: گلستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *