صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هدایتی: امیدوارم هر کشتی‌گیری لایق‌تر است صاحب دوبنده تیم ملی شود/ برای المپیک ۲۰۲۸ تلاش می‌کنم

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰:۴۱
کد خبر: ۴۸۰۰۴۸۵
قهرمان سنگین وزن مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان گفت: برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنم و امیدوارم هر کسی لایق‌تر است به این مهم برسد.

خبرگزاری میزان - فردین هدایتی، کشتی‌گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم که توانست به مدال طلا مسابقات امید‌های جهان دست یابد، اظهار داشت: پس از تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان در این مسابقات شرکت کردم و خدا را شاکرم که توانستم کشتی‌های خوبی بگیرم و حریفانم را با اختلاف شکست دهم و خوشرنگ‌ترین مدال مسابقات را کسب کنم.

وی با بیان اینکه امیدوارم این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد و پرچم کشورم همواره بالا باشد، گفت: در فرصت پنج ماهه میان مسابقات رنکینگ مجارستان تا مسابقات امید‌های جهان، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم و خدا را شکر می‌کنم که با آمادگی ایده‌آلی به مسابقات آمدم و توانستم بهترین نتیجه را کسب کنم.

هرکول ایرانی که به بولدوزر بدون ترمز نیز معروف شده است درخصوص رقبا داخلی‌اش گفت: در رقابت وسط تشک و بیرون از تشک با هم دوست هستیم و امیدوارم هر کسی لایق پوشیدن دوبنده تیم ملی ایران در مسابقات جهانی و المپیک است، آن را بر تن کند و بهترین نتیجه را برای کشورمان ایران کسب کند.

هدایتی در پایان با بیان اینکه هر ورزشی سختی‌های خاص خودش را دارد، ابراز داشت: من هم تمام تلاش خود را می‌کنم، پا پس نکشیدم و از این پس نیز پا پس نمی‌کشم. امیدوارم که بتوانم این سختی‌ها را به راحتی پشت سر بگذارم و در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس فیکس تیم ملی کشتی فرنگی ایران شوم.

گفتنی است فردین هدایتی در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موحامت باکیر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۴ میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را مغلو کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هدایتی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر پاول هلینچوک از بلاروس را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر از سد کوپانی لازلو از مجارستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. هدایتی در این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر دیمیتریو بابوریکو از روسیه را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *