صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مربی هوادار: بهانه نیاوریم و از شخصیت تیم دفاع کنیم

۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷:۴۰
کد خبر: ۴۸۰۰۴۶۳
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: ما امروز مقابل چادرملو نباید می‌باختیم و این مثلا برای ما دردآور است.

خبرگزاری میزان - وحید فاضلی، مربی تیم هوادار در نشست خبری پس از بازی با چادرملو گفت: بازی خوب و تاکتیکی بود. از مدیریت باشگاه عذرخواهی می‌کنم و هر چه آنچه توانستند انجام دادند. شبانه‌روز داریم کار می‌کنیم و آنچه به هوادار گذشته مهم نیست و بهانه است. باید از شخصیت هوادار دفاع کنیم. اینکه ما هوادار نداریم، بهانه است. چیزی جز شرمندگی در تقابل با مدیریت ندارم و عذرخواهی می‌کنم.

مربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی شاید ۲ قسمت داشت. در نیمه اول ما خوب نبودیم و بچه‌های ما با استرس بازی کردیم. شاید مثلا در بازی با شمس‌آذر باید می‌بردیم، ما باید در روز‌های خوبمان به پیروزی برسیم. شمس آذر را نبردیم و استرس آن به نیمه اول این مسابقه رسید.

فاضلی گفت: همه چیز را پیش‌بینی کرده بودیم و به بچه‌ها گفته بودیم، ولی به خاطر یک اشتباه گل دریافت کردیم. خودتان دیدید که یک دقیقه قبل از گل، می‌توانستیم به گل برسیم.

مربی تیم هوادار اظهار داشت: فوتبال است و ادامه دارد و باز هم باید بجنگیم. یا تغییرات نفراتی است یا روحی، عوض می‌کنیم و با کسی تعارف نداریم. ثابت کردیم که می‌توانیم چنین تیم‌هایی را تغییر دهیم مثل تیم پدیده و آلومینیوم. ایرادهایمان را می‌دانیم و نیازی نیست در رسانه بازگو بشوید. جای نگرانی نیست و نگران کسی باید باشد که پروسه آن‌ها مثبت نباشد. ما امروز نباید می‌باختیم و این برای ما دردآور است.

فاضلی در خصوص اینکه چرا در نیمه دوم بازیکنان باتجربه به زمین می‌آیند، گفت: بازی قبل خوب بودیم و سعی کردیم کمترین تغییر را داشته باشیم. بازیکنی که خوب کار می‌کند، پاداشش این است که بازی بعدی نیز در ترکیب باشد. 

وی در خصوص مسائل روحی بازیکنان اظهار داشت: گواردیولا هم گفت که یک جا‌هایی تاکتیک جواب نمی‌دهد و گاهی باید سرمان و قلبمان کار بکند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *