صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیام تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی شهادت امام جمعه کازرون

۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰:۱۶
کد خبر: ۴۸۰۰۴۶۲
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه درپی شهادت امام جمعه کازرون پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه پیام تسلیتی را به مناسبت شهادت امام جمعه کازرون صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر خبر شهادت مظلومانه روحانی خدمتگزار و مردمی، امام جمعه محبوب کازرون جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد صباحی را دریافت کردم.

این روحانی انقلابی و مردمی علاوه بر مجاهدت در سنگر تبلیغ معارف دینی و تدریس علوم اسلامی، حدود پانزده سال از عمر با برکتش را در جایگاه امامت جمعه در شهرستان‌های خرامه و کازرون و نهاد امامت جمعه، در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم شریف این مناطق سپری کرد.

خدایش با صالحان محشور گرداند که با مشی اخلاقی و زیست ساده و بی تکلف در متن زندگی مردم مومن و عزیز زندگی کرد و به انجام وظایف دینی و انقلابی‌اش پرداخت.

خون پاک این روحانی مجاهد و مظلوم که در روز جمعه و در مصلی و مسجد جمعه و پس از فریضه سیاسی عبادی جمعه آستان خانه خدا را گلگون کرد؛ برای همه شاگردان مکتب عاشورا الهام بخش و حرکت آفرین است.

همه ما در شهادت این عالم شهید که "شهید نماز جمعه" است علاوه بر سوگواری و داغداری حسرت بر دل هستیم و بر این پرواز شکوهمند و آسمانی غبطه می‌خوریم.

دست‌های پیدا و پنهان دشمنان، که با توطئه‌های سخت و نرم و عملیات امنیتی و شناختی، در پی ترور شخص و شخصیت‌های خدمتگزار و انقلابی از صنف مکرم روحانیت هستند خواهند دانست که تاثیر این خو‌های پاک راهگشای راه ملت بزرگ ایران به سوی افق روشن حرکت انقلابی او در گام دوم انقلاب و موجب تحکیم بیشتر پیوند مردم انقلابی‌مان و روحانیت و خدمتگزار خواهد بود.

اینجانب با قلبی اندوهبار به نمایندگی از ائمه محترم جمعه ایران اسلامی و اعضای ارجمند شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، شهادت مظلومانه این روحانی متعهد و انقلابی و مردمی را به محضر رهبر حکیم انقلاب و به خانواده معظم شهید خصوصاً همسر مکرمه و فرزندان داغدار ایشان و به مردم عزیز مومن استان فارس، بالاخص مردم انقلابی خطه سلمان فارسی؛ کازرون و نیز به روحانیت محترم و ائمه جمعه مکرم استان فارس به ویژه نماینده معزز، ولی فقیه در استان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

به ارواح پاک و طیبه ائمه جمعه شهید کازرون؛ شهیدان "دانشجو" و "خرسند" و به روح مطهر سومین امام جمعه شهید این خطه انقلابی، شهید صباحی عزیز که "شهید نماز جمعه" گردید، درود می‌فرستم و برای ایشان علو درجات و همنشینی با انبیاء و اولیا را از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *