صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

المپیک جهانی دانش آموزی‌| صعود نمایندگان تنیس ایران به نیمه‌نهایی با شکست انگلیس

۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰:۴۶
کد خبر: ۴۸۰۰۴۵۸
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
المپیک جهانی دانش آموزی که به میزبانی بحرین در حال برگزاری است با برتری تیم تنیس دختران ایران برابر انگلیس و صعود نمایندگان ایران به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها دنبال شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در این رقابت‌ها ماندگار فرزامی و یاسمن یزدانی در نخستین دیدار خود در بخش دونفره المپیک جهانی دانش آموزی به مصاف تیم انگلیس رفتند که در پایان با برتری ۲ بر یک جواز حضور در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را به دست آوردند.

تیم تنیس دختران کشورمان برای رسیدن به فینال باید فردا به مصاف چین‌تایپه برود. در این مسابقات تنیسورهایی از کشورهای چین، اسلوونی، کرواسی، ترکیه، بلژیک، چین‌تایپه، هند، بحرین، فرانسه، رومانی، انگلیس و بنگلادش حضور دارند.

در پدل پسران نیز تیم ایران پس از مصدومیت نیما طهماسبی که روز گذشته و حین تمرینات ایجاد شده بود از ادامه بازی انصراف داد.

المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین از اول تا دهم آبان ماه در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار می‌شود و کاروان دانش‌آموزی کشورمان با حضور ۱۲۰ شرکت کننده مشتمل بر دانش‌آموزان دختر و پسر، مربی و سرپرست، در قالب ۱۲ تیم و ۸ رشته ورزشی به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

در این مسابقات فدراسیون تنیس با ۲ ورزشکار دختر در رشته تنیس و ۲ نماینده پسر در پدل آقایان حضور دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *