صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان| پیروزی خواری در دور نخست و شکست رضایی و رحمانی

۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۸۰۰۴۲۳
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از ظهر امروز (جمعه) در شهر تیرانا کشور آلبانی در حال برگزاری است و ابراهیم خواری در دور اول پیروز شد، رضایی مغلوب قهرمان آسیا شد و رحمانی مقابل نایب قهرمان جهان شکست خورد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان که از ظهر امروز در شهر تیرانا کشور آلبانی در حال برگزاری است، تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر سیمونه پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف آدیلیت الموخامدوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب کوتا تاکاهاشی قهرمان آسیا از ژاپن شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد، تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست بیاورد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب ولادیمری گامکرلیدزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان آیون دمیان از مولداوی و کنیاز ایبویان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با کومار آنیروده از هند کشتی می‌گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *