صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس جدید حوزه قضایی شهرستان سیمرغ معرفی شد

۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴:۳۸
کد خبر: ۴۸۰۰۴۰۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری مازندران در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی شهرستان سیمرغ گفت: کاهش اطاله دادرسی و رسیدگی سریع و توام با دقت همواره مورد توجه دادگستری استان قرار دارد.

خبرگزاری میزان - سید ناصر احمدی در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: حسن خُلق و تکریم مراجعان به دستگاه قضایی همواره مورد تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بوده و مدنظر ویژه مسئولین و مدیران قضایی استان قرار دارد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری مازندران افزود: به لطف خداوند متعال و تلاش همکاران قضایی، اداری و شورا‌های حل اختلاف، عملکرد دادگستری سیمرغ مورد رضایت مردم این شهرستان قرار داشته که این مهم در ملاقات‌های مردمی دادگستری استان نیز مشهود است.

احمدی همچنین، اهمیت رسیدگی صحیح و دقیق به پرونده‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: کاهش اطاله دادرسی و رسیدگی سریع و توام با دقت همواره مورد توجه دادگستری استان قرار دارد.

معاون قضایی دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، برقراری عدالت و تامین امنیت را از وظایف اصلی دستگاه قضایی دانست و افزود: دادگستری استان با برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه و افرادی که باعث سلب آسایش مردم شوند، بدون تعارف و اغماض، برخورد قانونی خواهد داشت.

احمدی ادامه داد: البته برخی افراد نیز به دلیل غفلت و مسائل مالی به زندان معرفی می‌شوند که دادگستری مازندران، ضمن رعایت کامل قانون، تلاش دارد با هدف کاهش جمعیت کیفری، حتی الامکان از معرفی افراد به زندان جلوگیری کند که این موضوع همواره مورد تاکید ویژه رئیس کل دادگستری مازندران نیز قرار داشته است.

گفتنی است در این آیین با حضور معاون قضایی و رئیس واحد ارزشیابی قضات دادگستری استان، امام جمعه، مسئولان قضایی شهرستان، فرماندار، مسئولین محلی و فرماندهان نظامی و انتظامی از خدمات "سید عباس جعفری پطرودی" رئیس سابق حوزه قضایی شهرستان سیمرغ قدردانی و محمد حاجی آقا نیامیری به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی شهرستان سیمرغ معرفی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *